Desverre rakk jeg ikke å poste dette i går, men som ordtaket sier; bedre sent enn aldri.
Som jeg blogget tidligere denne uken, dro vi til Oslo på tirsdag. Her kommer endelig bildene fra turen :)


Anders og "tante" Margareth - liten vs stor!


Anders ville også være med Tanita og meg på shopping..


Same thing about Nikolai


Slottsparken!






Anders, Tanita og Nikolai


Egentlig et veldig ekkelt bilde - nei, det er ikke redigert













Gigantisk måke vi så i Frognerparken..
























Som lovet. Kos deg med sommerbilder!




















Bilen miiin!!






Lurte også inn et lite bilde slik at dere får se mandagens outfit (vinden gjør at håret står oppover)
Cardigan fra H&M // Kjole fra H&M Garden Collections // Smykker fra AHA (bursdagsgave)













Rumpa:
Det er ikke størrelsen på rumpa di som teller, det er konsistensen! Litt sprett skader ikke, og ryggen blir kjempeglad ? en sterk rumpe er nemlig en av ryggens beste støttespillere, sier treningsguru Kari Jaquesson.

Hun mener at 10 minutter trening hjemme er svært effektivt. Her er to øvelser du kan gjøre i stua:

Øvelse 1
20 ganger: Når du står oppreist, skal vekten være foran på foten, men når du sitter ned, skal du virkelig henge bak på hælene. Stikk rumpa godt bakover når du sitter ned. Du kan gå ganske lavt, men baken skal alltid være litt høyere enn knærne.

Hold deg så rank som mulig i overkroppen, og rett hofteleddet helt ut, slik at du står i din fulle høyde hver gang du reiser deg opp. Variasjon: Gyng 1?2?3 nede, rett deg opp på 4. OBS! Ikke la knærne falle innover, de skal ha samme vinkel som føttene.

Øvelse 2
12 ganger på hvert ben: Hold lårene i samme høyde hele tiden. Ikke spark, men skyv frem foten. Etter hvert kan du skyve eksplosivt frem (men ikke låse kneet) og bremse på vei tilbake.



Foto av øvelse 1 og foto av øvelse 2.Foto av øvelse 1 og foto av øvelse 2.










Magen:
Når det gjelder flat mage er det en myte at dette alene kommer av nok trening. Det er også veldig viktig med riktig kosthold.

Et generelt råd til å få bort mageflesket er at du bør unngå stress, spise ofte og moderate mengder mat. Å få i seg nok vann er også viktig.


Noen mageøvelser:
Vanlige sit-ups fungerer fortsatt, men det er i tillegg ønskelig å ta øvelser som går mer på den nedre delen av magen. En måte å få trent denne delen på er å gjøre øvelsen «beinhev».

Dette gjør du: Heng i en ribbevegg og løfte beina opp foran deg. Gjenta 15-20 ganger over tre sett.

- Uten kardiovaskulær trening (eller fettforbrennende trening) vil du aldri oppnå perfekt mage. Du kan ikke punktforbrenne fett, så du må trene generell fettforbrenning som å løpe eller sykle for å få fram magerutene.

Dette gjør du: 1-2 økter på 20-30 minutter i uken er det som skal til for de fleste.



 

Bryst, skuldre og bein:
Så lenge du trener effektivt så hjelper 10-minutters styrketrening mer enn du tror.


 

Rygg:
Trening av ryggen gir deg gi sterkere rygg, bedre holdning og færre ryggproblemer. For at du skal få flatere mage, er det også viktig å trene ryggen.





Kilde: http://www.side2.no/helse/article1649247.ece 




A woman's perfume tells more about her than her handwriting" - Christian Dior

Kontakt
Venneforespørsel


ARKIV

· Februar 2013 · Januar 2013 · Desember 2012 · November 2012 · Oktober 2012 · September 2012 · August 2012 · Juli 2012 · Juni 2012 · Mai 2012 · April 2012 · Mars 2012 · Februar 2012 · Januar 2012 · Desember 2011 · November 2011 · Oktober 2011 · September 2011 · August 2011 · Juli 2011 · Juni 2011 · Mai 2011 · April 2011 · Mars 2011 · Februar 2011 · Januar 2011 · Desember 2010 · November 2010 · Oktober 2010 · September 2010


KATEGORIER

· Beauty · Fashion · Gjør det selv - DIY · Hår · Innkjøp og outfits · Interiør · Malta09 · Miscellaneous · My everyday · Selges · Trening

LINKER

· Alle Tiders interiør · De gode ting i livet · Hvit romantikk · Krist.in · Ladybirds Nest · Lille Trines store verden · Linda-Mari · Marte · Miangelito · Pudder · Sara Strand · Sukkertøy for øyet · Svenngården · Villa von Krogh

hits