Desverre rakk jeg ikke poste dette i gr, men som ordtaket sier; bedre sent enn aldri.
Som jeg blogget tidligere denne uken, dro vi til Oslo p tirsdag. Her kommer endelig bildene fra turen :)


Anders og "tante" Margareth - liten vs stor!


Anders ville ogs vre med Tanita og meg p shopping..


Same thing about Nikolai


Slottsparken!






Anders, Tanita og Nikolai


Egentlig et veldig ekkelt bilde - nei, det er ikke redigert













Gigantisk mke vi s i Frognerparken..
























Som lovet. Kos deg med sommerbilder!




















Bilen miiin!!






Lurte ogs inn et lite bilde slik at dere fr se mandagens outfit (vinden gjr at hret str oppover)
Cardigan fra H&M // Kjole fra H&M Garden Collections // Smykker fra AHA (bursdagsgave)













Rumpa:
Det er ikke strrelsen p rumpa di som teller, det er konsistensen! Litt sprett skader ikke, og ryggen blir kjempeglad ? en sterk rumpe er nemlig en av ryggens beste stttespillere, sier treningsguru Kari Jaquesson.

Hun mener at 10 minutter trening hjemme er svrt effektivt. Her er to velser du kan gjre i stua:

velse 1
20 ganger: Nr du str oppreist, skal vekten vre foran p foten, men nr du sitter ned, skal du virkelig henge bak p hlene. Stikk rumpa godt bakover nr du sitter ned. Du kan g ganske lavt, men baken skal alltid vre litt hyere enn knrne.

Hold deg s rank som mulig i overkroppen, og rett hofteleddet helt ut, slik at du str i din fulle hyde hver gang du reiser deg opp. Variasjon: Gyng 1?2?3 nede, rett deg opp p 4. OBS! Ikke la knrne falle innover, de skal ha samme vinkel som fttene.

velse 2
12 ganger p hvert ben: Hold lrene i samme hyde hele tiden. Ikke spark, men skyv frem foten. Etter hvert kan du skyve eksplosivt frem (men ikke lse kneet) og bremse p vei tilbake.



Foto av velse 1 og foto av velse 2.Foto av velse 1 og foto av velse 2.










Magen:
Nr det gjelder flat mage er det en myte at dette alene kommer av nok trening. Det er ogs veldig viktig med riktig kosthold.

Et generelt rd til f bort mageflesket er at du br unng stress, spise ofte og moderate mengder mat. f i seg nok vann er ogs viktig.


Noen magevelser:
Vanlige sit-ups fungerer fortsatt, men det er i tillegg nskelig ta velser som gr mer p den nedre delen av magen. En mte f trent denne delen p er gjre velsen beinhev.

Dette gjr du: Heng i en ribbevegg og lfte beina opp foran deg. Gjenta 15-20 ganger over tre sett.

- Uten kardiovaskulr trening (eller fettforbrennende trening) vil du aldri oppn perfekt mage. Du kan ikke punktforbrenne fett, s du m trene generell fettforbrenning som lpe eller sykle for f fram magerutene.

Dette gjr du: 1-2 kter p 20-30 minutter i uken er det som skal til for de fleste.



Bryst, skuldre og bein:
S lenge du trener effektivt s hjelper 10-minutters styrketrening mer enn du tror.


Rygg:
Trening av ryggen gir deg gi sterkere rygg, bedre holdning og frre ryggproblemer. For at du skal f flatere mage, er det ogs viktig trene ryggen.





Kilde: http://www.side2.no/helse/article1649247.ece




A woman's perfume tells more about her than her handwriting" - Christian Dior

Kontakt
Venneforesprsel


ARKIV

Februar 2013 Januar 2013 Desember 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 August 2012 Juli 2012 Juni 2012 Mai 2012 April 2012 Mars 2012 Februar 2012 Januar 2012 Desember 2011 November 2011 Oktober 2011 September 2011 August 2011 Juli 2011 Juni 2011 Mai 2011 April 2011 Mars 2011 Februar 2011 Januar 2011 Desember 2010 November 2010 Oktober 2010 September 2010


KATEGORIER

Beauty Fashion Gjr det selv - DIY Hr Innkjp og outfits Interir Malta09 Miscellaneous My everyday Selges Trening

LINKER

Alle Tiders interir De gode ting i livet Hvit romantikk Krist.in Ladybirds Nest Lille Trines store verden Linda-Mari Marte Miangelito Pudder Sara Strand Sukkerty for yet Svenngrden Villa von Krogh

hits